משרד עו”ד לפשיטת רגל

משרד עו”ד לפשיטת רגל מחזיק בעורכי דין מקצועיים, אשר מתמחים בתחום ומעניקים ליווי וייעוץ משפטי עבור קהל לקוחות רחב. יתרה מכך, משרד עו”ד לפשיטת רגל עוזר לכל לקוח לצאת ממצב של חובות רבים, באופן האפקטיבי, המקצועי והמהיר ביותר. ניתן לראות כי בשנים האחרונות אנשים רבים אשר נקלעים לחובות מחפשים משרד עו”ד לפשיטת רגל מקצועי ובעל ניסיון רב, ובצדק.

דיני פשיטת רגל

משרד עו”ד פרל טביב מתמחה בדיני חדלות פירעון ובליווי פושטי רגל לאורך ההליך. הליך חדלות פירעון מתבצע באמצעות נאמן הממונה מטעם בית המשפט ובפיקוחו של כונס הנכסים הרשמי. הנאמן בוחן את חובותיו של פושט הרגל, את נכסיו ואת יכולת ההחזר שלו. מטרות ההליך לכנס את נכסי החייב ולחלקם לנושים בהתאם לדין ולאפשר לחייב לפתוח דף כלכלי חדש בחייו לאחר קבלת ההפטר. משרד עו”ד לפשיטת רגל עוסק, הן בהליכי חדלות פירעון של אנשים פרטיים והן של חברות ותאגידים.

הליך חדלות פירעון של חייב יחיד

לשם פתיחת הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי יש להגיש בקשה לפשיטת רגל פרטי על ידי החייב עצמו או על ידי הנושים. הגשת בקשה לפשיטת רגל צריכה להיעשות לסמכות הממונה על ההליך בהתאם לגובה סך החובות של כל חייב. כאשר סכום החובות נמוך מ- 150,455 ₪ ההליך יתקיים בפני רשות ההוצאה לפועל. כאשר סכום החובות של היחיד גבוה מסכום זה, יש להגיש הגשת בקשה לפשיטת רגל לממונה על הליכי חדלות פירעון מטעם בית משפט השלום שהוא הסמכות הרלוונטית.

ליווי משפטי ועזרה מקצועית יכולים בהחלט להפוך את כל הנושא ליעיל ונכון יותר, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. פרל טביב משרד עורכי דין מתמחה במתן שירות משפטי מקצועי ואנושי ובתחומים מרכזיים; נדל”ן, חברות, דיני נזיקין ותביעות ביטוח, דיני המשפחה – ובכלל זה עריכת צוואות, ירושות, הסכמי טרום נישואים וליטיגציה. צוות המשרד מונה עורכי דין מהשורה הראשונה ומעניק ליווי אישי וצמוד מתחילת הטיפול ועד סופו, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות, זמינות מקצועיות ושמירה על אינטרס הלקוח. כמו כן המשרד מעניק מענה עבור כל מי שמחפש משרד עו”ד לפשיטת רגל, משרד עו”ד לפשיטות רגל, משרד עו”ד פשיטות רגל, משרד עו”ד פשיטת רגל.

משרד עו”ד לפשיטות רגל

משרד עו”ד לפשיטות רגל מביא עימו ניסיון רב בתחום, ומלווה לקוחות רבים ומעניק להם ייעוץ וליווי משפטי לאורך כל התהליך, מתחילתו ועד סופו. שירותי משרד עורכי דין מעניקים ליווי בתהליך הגשת הבקשה, ועד קבלת התשובה. חשוב לזכור כי עזרה מקצועית הינה קריטית בתחום זה, ויכולה לעזור באופן משמעותי לקיצור תהליך וקבלת תשובה חיובית.

משרד עו”ד פשיטות רגל

על מנת שתאגיד יוכרז כחדל פירעון עליו להחזיק חובות הגבוהים מ- 75,000 ₪. הן בעלי התאגיד והן הנושים רשאים לפתוח בתהליך חדלות פירעון ולהגיש בקשה לפשיטת רגל חברה לבית המשפט. בסמכותו של בית המשפט המנהל את ההליך לפרק את התאגיד, לבנות תוכנית שיקום או להביא להמשך הפעלתו באופן זמני. משרד עו”ד לפשיטת רגל פרל טביב מתמחה בהליכי חדלות פירעון של חברות ויחידים ומנוסה בליווי הגשת בקשה לפשיטת רגל פרטי של חייבים. משרד עו”ד פרל טביב מסייע ללקוחותיו המצויים במשבר כלכלי להתמודד בצורה הנכונה והיעילה ביותר בהתאם למצבם.

כאשר אתם מחפשים משרד עו”ד פשיטות רגל חשוב כי תערכו סקר שוק מקיף, ובסופו של דבר, תבחרו במשרד בעל ניסיון רב שנים, אשר מתמחה בתחום זה, ויכול להבטיח את הליווי המקצועי והאפקטיבי ביותר, וכמובן את התוצאה הטובה ביותר.

משרד עו”ד פשיטת רגל

פרל טביב משרד עורכי דין מתמחה במתן שירות משפטי מקצועי ואנושי ובתחומים מרכזיים; נדל”ן, חברות, דיני נזיקין ותביעות ביטוח, דיני המשפחה – ובכלל זה עריכת צוואות, ירושות, הסכמי טרום נישואים וליטיגציה. צוות המשרד מונה עורכי דין מהשורה הראשונה ומעניק ליווי אישי וצמוד מתחילת הטיפול ועד סופו, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים. כמו כן, המשרד מעניק מענה מקצועי לכל מי שמחפש משרד עו”ד פשיטת רגל.

תחומי התמחות נוספים

ייצוג ועריכת הסכמים בתחום הנדל”ן על כל סוגיהם, ומייצג לקוחות משני צדי המתרס, תוך שמירה על אינטרס הלקוח. המשרד מעניק ייעוץ וליווי…

דיני נזיקין נכללים בענף המשפט האזרחי וכוללים תביעות משפטיות שונות בגין נזקי גוף שהתרחשו כתוצאה מתאונת דרכים, טיפול רפואי רשלני…

הקמה וניהול של חברה הם נושאים מורכבים, המצריכים מבעלי השליטה והמנהלים השקעה של זמן יקר ביום יום בטיפול שוטף בבירוקרטיה…

חדלות פרעון – מצב בו חברה / אדם פרטי נמצאים בגירעון כלכלי מול נושים וסכום החובות שצברו עולה על הנכסים שברשותם, משבר כלכלי חמור…

תחום דיני המשפחה במשפט הישראלי מורכב, מאתגר וטומן בחובו טיפול במגוון היבטים מחיי היום יום, ביניהם הליכי גירושין, משמורת ילדים, מזונות…

המשרד מעניק ייעוץ וליווי אנושי לאורך כל התהליך ברגישות רבה, תוך התחשבות בכל הגורמים ולו הקטנים ביותר.